نظر کلاه کج درباره بازی با سپاهان

نظر کلاه کج درباره بازی با سپاهان




 

 


نظر کلاه کج درباره بازی با سپاهان


تاریخ : دوشنبه ،
26 فروردین 1392

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: متاسفانه برخي‌‌ها مي‌خواستند با نوشته‌هاي دروغين و شيطنت من را از چشم گل‌محمدي بيندازند.


عادل کلاه‌کج در خصوص بازي پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بايد قبول کنيم که متاسفانه ليگ برتر را از دست داده‌ايم اما بچه‌ها نشان داده‌اند که مردانه تا دقيقه 90 در ميدان مي‌جنگند.

به گزارش فارس ، وي افزود: در نيمه اول بازي با ذوب آهن سوار بر بازي بوديم و حتي گل هم زديم و به نظرم طبيعي بود که در نيمه دوم تيمي که هيچ چيزي براي از دست دادن ندارد سرتا پا حمله شود، آنها به خاطر شرايط سقوط حمله کردند و ما هم عقب نشيني کرديم اما با اينکه دنبال سه امتياز بوديم، يک امتياز را گرفتيم.

کلاه‌کج تصريح کرد: اکنون همه فکر و ذکر ما بازي با سپاهان است به نوعي پيروزي در اين ديدار مي‌تواند کل خاطرات تلخ ما از ابتداي فصل تا الان را جبران کند، خودمان بايد در اين بازي تکليفمان را روشن کنيم و آسيايي شويم و دلخوري هواداران را از قلبشان بيرون بريزيم و خستگي يک ساله را پايان دهيم. من قلبم روشن است که پيروزي با ما است.

هافبک پرسپوليس تاکيد کرد: من هم مثل همه بازيکنان دوست دارم در اين بازي و برد شريک باشم البته خيلي خوشحالم که کادر فني ما به شايعات کاري ندارد، متاسفانه هر از گاهي برخي از دوستان عليه من شيطنت‌هايي مي‌کنند تا مقابل کادر فني قرارم دهند که دوست دارم در اين شرايط آقا يحيي از من سوال کند و جواب او را بدهم چون مي‌دانم که متاسفانه يک سري‌ها دنبال برخي مسائل هستند و مي خواهند بين من و کادر فني مشکل ايجاد ‌کنند اما همان زماني که برخي شايعات مبني بر مشکل من با گل محمدي پيش آمد، همه را تکذيب کردم و فقط گفتم دلم گرفته است.

کلاه کج ياد آور شد: من يکسال ديگر با پرسپوليس قرار داد دارم اما الان وقت آن نيست که بگويم دوست دارم در پرسپوليس بمانم يا بروم. تمام فکر و ذکر ما در روزهاي جاري برد سپاهان است که فکر کنم از نان شب براي ما واجب تر است تا ثابت کنيم امسال بدشانسي‌ها باعث شد ليگ برتر را از دست بدهيم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل